سئوی محلی: راه حل های جذب مشتری محلی توسط کسب و کارهای کوچک

اول پاندا، بعد پنگوئن و پس از آن مرغ مگس خوار سریع و دقیق. متوجه شدید از چه حرف می زنیم، درست است؟ مطمئنا در مورد باغ وحش پرندگان که حرف نمی زنیم. اینها الگوریتم های به روز رسانی شده و شناخته شده گوگل هستند که به طور قابل توجهی نتایج جستجو را از اوایل ۲۰۱۴ تحت تاثیر قرار می داده اند. اما بسیاری از کسب و کارها از به روز رسانی بعدی، یعنی کبوتر، (نامی که توسط Search Engine Land داده شده است)، غافل مانده اند. با این بروز رسانی در الگوریتم های جستجوی محلی در ماه ژوئیه، ۲۰۱۴، گوگل جهان بهینه سازی موتورهای جستجو را تکان داد. ابتدا گوگل آنها را در ایالات متحده راه اندازی کرد. بعد از آن در دسامبر همان سال، الگوریتم کبوتر به انگلستان، کانادا و استرالیا نیز گسترش یافت. اما چرا این به روز رسانی مهم است و چه وب سایت هایی را تحت تاثیر قرار می دهد؟ سئوی محلی چیست و به چه کار می آید؟

خب، قصد غول موتورهای جستجو از این تغییر چه بوده است: اعطای وزن بیشتر به کسب و کارهای محلی که کلمات کلیدی محلی داشتند.

آیا می خواهید بدانید که اثرات سئوی محلی و این به روز رسانی چه بود؟

  1. دیده شدن دایرکتوری های جستجوی محلی و Yelp را افزایش داد.
  2. بنا به گزارش ها، در حال حاضر عدم تطابق بین نتایج جستجوی Google و Google Map کمتر شده است. الگوریتم کبوتر جستجوی نقشه های گوگل و جستجو در وب را به شیوه ای منسجم تر به هم ارتباط داده است. البته، نتایج به حوزه کسب و کار شما نیز بستگی دارد. برای مثال کسب و کارهایی مانند صنایع حذف قالب، دفاع DUI، املاک و مستغلات و لوله کشی اضطراری به نحو بدی تحت تاثیر قرار گرفتند.
  3. بزرگترین به روزرسانی الگوریتمی جستجوی محلی توسط گوگل بود. به نوسانات نشان داده شده توسط Mozcast نگاه کنید.image31

Darren کاهش ۲۳٫۴ درصدی را در بسته های محلی گزارش کرد.

اما به روز رسانی ها و استفاده از سئوی محلی باعث حمایت از کسب و کارهای محلی شد و به آنها در رقابت با برندهای معتبر کمک کرد. برخی از کسب و کارها از بهبود قابل توجهی در رتبه بندی خود خبر دادند، مانند مشتریان Shawn M. اما افرادی هم بودند که در این میان از شماره یک نتایج جستجو محو شده بودند.

همانطور که می بینید، نوسان ها تصادفی و حتی غیر منطقی بودند. گوگل به کسب و کارهای بدون آدرس فیزیکی در نتیجه جستجوی محلی برتری می داد. برای اضافه کردن به معضلات کبوتر می توان به این مورد نیز اشاره کرد که هر عبارت جستجو بر اساس تبلیغات، تصاویر و هدف حاصل متفاوتی داشت.

نتیجه گیری:

کاربران در حال کلیک کردن هستند و شما نمی توانید صرفا یک روش بازاریابی و بهینه سازی مناسب برای همه داشته باشید. زمان آن رسیده که کمپین بهتری برای سئوی محلی داشته باشیم.

در اینجا آماری برای اصطلاح «Burley Lawyer» بر روی دسکتاپ آمده است.

image00

حالا آن را با آمار به دست آمده برای جستجوهای مشابه در تلفن همراه مقایسه کنید.

image18

هرگز تصور نمی کردید که این بهینه سازی کوچک در موتور جستجو محلی به چنین نتایج پیچیده ای ختم شود. اما نکته همین جا است. اجازه دهید برگردیم و دوباره هدف اصلی گوگل را بررسی کنیم.

هدف ارائه مناسب ترین و شخصی ترین نتایج به کاربران است.

بسیاری از متخصصان بازاریابی این امر را فراموش می کنند و به گونه ای عمل می کنند که گویی گوگل برای خدمت رسانی به آنها و یا مشتریانشان متمرکز شده است. در نتیجه سئوی محلی نادیده گرفته می شود. و، با رشد تعداد جستجوهای دستگاه های تلفن همراه (جستجو تلفن همراه در ۱۰ کشور از دسکتاپ پیشی گرفته است):

نتایج جستجو بر اساس نزدیکی در حال محبوب تر شدن هستند. و ما شاهد بودیم که نتایج جستجوی محلی سریع تر از هر نتیجه دیگری در حال تغییر است. خلاصه مطلب این است.

همچنین می توان این طور خلاصه کرد که: اکنون زمان تمرکز بر سئوی محلی است.

در ادامه با خلاصه کردن همه چیز در سه مرحله عملی شما را با سئو محلی آشنا می کنیم.

با دنبال کردن این مراحل حضور خود را در وب بهینه سازی می کنید و به رتبه بندی عالی دست خواهید یافت. رتبه بندی بهتر به فروش بهتر می انجامد. با استفاده از سئوی محلی و رتبه بندی بهتر می توانید مشتریان سرگردان در وب را به خود جذب کرده و از آنها خریداران بالفعل بسازید.

مرحله اول: اطمینان حاصل کنید که NAP شما در تمام دایرکتوری های دارای رتبه بالا دارای ثبات است.

اصطلاح NAP مخفف این ۳ اطلاعات در مورد کسب و کار شما است: نام، آدرس و شماره تلفن همراه با کد منطقه. برخی از افراد آدرس وب سایت را نیز به این اطلاعات اضافه می کنند و علامت را به NAPW تغییر می دهند.

برای مشتری های محلی، NAP  مهم ترین چیز برای یافتن اطلاعاتی در مورد شما است. این امر به خصوص در مورد نسل های قدیمی تر، که صرفا به دنبال راهی برای تماس با شما هستند، بیشتر صدق می کند. به هر حال هر کسی نمی تواند به روش های مدرن ارتباط گیری خو پیدا کند. اما در یک بررسی از موسسات کوچک و متوسط در سال ۲۰۱۳ مشخص گردید که ​​ ۴۹٪ از کسب و کارها هرگز لیست نام و شماره تماس خود را به روز نمی کنند. خوشبختانه امروزه کسب و کارها اهمیت بیشتری به این مورد می دهند. زیرا Moz در بررسی های خود در سال ۲۰۱۵ در رابطه با عوامل رتبه بندی موتورهای جستجوی محلی نشان داد که حضور و دقت NAP عامل مهمی است که ۲۱٪ را در بین عوامل نتایج به خود اختصاص داده است.

image43

اما عامل منفی رتبه بندی جستجوی محلی چیست؟

عدم تطابق در استناد NAP که ۴۱٪ از مسائل کل رتبه بندی را به خود اختصاص داده است.

image27

اکنون که به اهمیت  NAP پی بردید، در ادامه شما را با تنظیمات آن برای رسیدن به سئوی محلی خوب آشنا می کنیم.

اولین گام پر کردن NAP در فرمت HTML قابل جستجو در پایین صفحه وب سایت است (در اکثر موارد کاربران انتظار دارند که در این قسمت به دنبال اطلاعات شما بگردند). فراموش نکنید که اطلاعات NAP خود را به شکل تصویر در آنجا قرار ندهید زیرا برای موتورهای جستجو قابل بررسی نیستند. همچنین باید برای فرمت NAP خود از Google My Business اعتبار کسب کنید. در تصویر زیر می توانید تفاوت یک NAP خوب و بد را ببینید.

image09

در عین حال ذکر این نکته ضروری است که به جای یک ارائه دهنده خدمات ایمیل عمومی مانند جیمیل، آدرس ایمیلتان باید در دامنه کسب و کار شما باشد.  همچنین، باید از ایمیل دامنه خود به عنوان لاگین برای لیست Google My business استفاده کنید. این کار به اعتبار شما می افزاید و نشان می دهد که شما صاحب واقعی کسب و کار هستید.

image32

بهتر است شماره تلفن منتشر شده کسب و کار ترجیحا عددی غیر ۸۰۰ باشد. توصیه می شود که از کد منطقه خود استفاده کتید.

image49

یکی از دیگر مواردی که باید  رعایت کنید این است که در کلمات گوگل، دسته بندی کسب و کار شما باید توصیف کننده خود آن باشد، نه کاری که انجام می دهید. می توانید دسته کسب و کار خود را برای لیست Google My business از داشبورد خود تغییر دهید. در اینجا مثالی از دسته بندی درست و غلط آمده است.

image47

به شدت توصیه می کنیم که ارزیابی بهینه سازی موتور جستجو محلی را انجام دهید. این کار باید شامل Google Business My Page listings ، استناد محلی، حضور در رسانه اجتماعی، و غیره باشد. اکوسیستم جستجوی محلی پیچیده است. اگر قبلا سعی کرده باشید که با پر کردن اطلاعات خود را در لیست های مختلف کسب و کار حضور خود را در وب تقویت کنید، تحقیقات شما می تواند یک کار دلهره آور باشد. اگر مایل به انجام تحقیقات کامل نیستید، حداقل می توانید دقت و ثبات اطلاعات NAP را بررسی کنید.

باید بررسی کنید که تمام داده ها به کسب و کار شما اشاره داشته باشند. حتی فرمت ذکر آدرس کسب و کار نیز باید یکسان باقی بماند. زیرا حتی یک اختلاف کوچک در اطلاعات باعث کاهش اقتدار و سئوی محلی شما می شود.

image11

مثلا اگر در آدرس خود کلمه خیابان را به صورت اختصاری «خ» نوشته اید، در جای دیگر نباید آن را کامل بنویسید. شاید از خود بپرسید چرا اصلا ممکن است اطلاعات را متفاوت وارد کرده باشید؟ در بین تمام دلایل محتمل در این رابطه، شاید تلفن و آدرس محل کسب و کار شما (وحتی نام برندتان) تغییر کرده باشد.

آیا برای یافتن اطلاعات نادرست درباره کسب و کار خود که در اینترنت هستند به کمک نیاز دارید؟

کافی است نام کسب و کار خود + BBB را گوگل کنید. BBB دیدی کلی از کسب و کارتان همراه با تمام شماره تلفن ها و آدرس های وب مرتبط با شما را ارائه می دهد.

image24

اما ما می دانیم که BBB.org برای هر کسب و کاری جواب نمی دهد. در واقع به دلیل پخش شدن اطلاعات در سراسر وب، درست کردن اطلاعات نادرست برای بیشتر کسب و کار ها دشوار است.

خبر خوب این است که روزهایی که NAP خود را در هر دایرکتوری محلی ثبت می کردید و به رتبه بندی بهتر دست می یافتید، گذشته است. دایرکتوری های کوچک جایی در چشم گوگل ندارند. بنابراین فقط لازم است آنهایی را که قدرت بیشتری دارند زیر نظر بگیرید.

برای رسیدن به سئوی محلی بهتر، مشخصات کسب و کار خود را بر روی وب سایت های بررسی برجسته و دایرکتوری های محلی با رتبه بالا ثبت کنید. نمونه هایی از این دست وب سایت ها عبارتند از Yelp و TripAdvisor. اما وب سایت های دیگری نیز هستند که به کسب و کار شما مربوط هستند.

به نتیجه جستجو برای عبارت « italian restaurant paradise las vegas» نگاه کنید.

image30

چه چیزی در بالا می بینید؟

وب سایت Ferraro  شماره یک لیست است.

اما در زیر آن، وب سایت های بررسی به ترتیب Yelp،  OpenTable،  TripAdvisor و  UrbanSpoon آمده اند. بنابراین اگر در لاس وگاس دارای رستوران ایتالیایی هستید و می خواهید بر روی سئوی محلی خود کار کنید، باید لیست محلی خود را در این چهار دایرکتوری محلی بهینه کنید. از سوی دیگر اگر یک مشتری با تایپ کلمه reviews به دنبال کسب و کارهای محلی در حوزه شما باشد، بهینه سازی در این دایرکتوری های محلی به نفع شما است.

اگر به نتایج جستجو در این گونه موارد دقت کنید می بینید که هر چند رستوران های محلی را دیگر در  ابتدای لیست نمی بینید اما Yelp،  OpenTable،  TripAdvisor و  UrbanSpoon همچنان در بالا قرار دارند.

image55

کاربر همچنین می تواند نامی مانند coffee shops new york yelp را جستجو کند.

در واقع Ubersuggest برای کلمه کلیدی yelp coffee shops در نتایج ۳۵۳ پیشنهاد کلیدی داشته است.

image45

اما فراموش نکنید که ممکن است نتایج برای مکان شما متفاوت ارائه شود. بنابراین با کمی جستجو دایرکتوری های محلی با رتبه بندی بالا را برای کسب و کار خود بیابید و لیست کسب و کار خود را در آن دایرکتوری بهینه کنید. این بهینه سازی استراتژیک در سئوی محلی در کوتاه ترین زمان نتیجه خوبی خواهد داشت.

بخش مهمی از بهینه سازی در این لیست گرفتن نقطه نظرات مثبت از مشتریان است که به تفصیل در گام ۲ به آن خواهیم پرداخت.

تا اینجا تا حد زیادی کار خود را برای NAP انجام داده اید. اما آیا مایل هستید سئوی محلی شما از این هم بهتر شود؟ برای این کار اطلاعات کسب و کار خود را به شیوه استاندارد و مطلوب برای موتورهای جستجو در آنها ثبت کنید. در مورد  schema.org local business markup  برای کمک به موتورهای جستجو در شناسایی راحت اطلاعات صحبت می کنیم.

می توانید از markup  برای ثبت اطلاعاتی نظیر آدرس، تلفن، ساعت های کاری، وب سایت و انواع روشهای پرداخت در کسب و کار خود استفاده کنید. به تصویر نمونه زیر از یک وبسایت توجه کنید.

image56

برای راحتی کار از کد زیر می توانید برای schema marku خود استفاده کنید. فقط باید قسمت های پر رنگ شده را بر اساس اطلاعات شخصی خود تکمیل کنید.

<div itemscope itemtype=”http://schema.org/LocalBusiness”>
<p itemprop=”name”>COMPANY NAME</p>
<p itemprop=”address” itemscope itemtype=”http://schema.org/PostalAddress”>
<p itemprop=”streetAddress”>ADDRESS LINE ۱</p>
<p itemprop=”addressLocality”>CITY</p>,
<p itemprop=”addressRegion”>REGION</p>
<p itemprop=”postalCode”>POSTCODE/ZIP</p.
<p itemprop=”telephone”>PHONE NUMBER</p>
<meta itemprop=”latitude” content=”LATITUDE” />
<meta itemprop=”longitude” content=”LONGITUDE” />
</div>

در اینجا دیگر کار شما با NAP تمام شده است. اما مشتریان به اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما نیاز دارند. آنها به ساعت های کاری و قیمت ها نیز نیاز دارند. نمودار زیر نشان دهنده توقع مشتریان از اطلاعات کسب و کارها است.

image02

اگر چه این کار می تواند خسته کننده باشد، اما سعی کنید بیشترین اطلاعات را از خود به مشتریان ارائه کنید. این کار باعث بهبود جزئی سئوی محلی شما، رتبه بندی سایت و در آخر رضایت بیشتر مشتریان می شود.

مهمترین اطلاعات، موارد کلی در مورد کسب و کار شما است. توصیه می شود که در نوشتن مقدمه خود در Google My Business حداقل از ۲۵۰ کلمه (ترجیحا ۴۰۰ کلمه) استفاده کنید. برای Google My Business listing، یک نوار profile completeness در بالای داشبورد خود می بینید. بعد از شروع کار، با استفاده از توصیه هایی که وب سایت به شما می کند می توانید درصد تکمیل بودن اطلاعات خود را به ۱۰۰٪ برسانید.

image57

اما اگر زمان کمی دارید یا تمایلی به انجام کار به صورت شخصی نداربد، می توانید از ابزاری پولی مانند  Moz local استفاده کنید. این ابزار با توزیع لیست دقیق و صحیح از کسب و کار شما در وب سایت هایی مانند Infogroup،  Neustar Localez، Acxiom،  Factual  و  Foursquare کار شما را آسان می کند. این ابزار حتی برای روز رسانی لیست، املای نادرست و حذف هر گونه لیست تکراری به شما اعلان می دهد.

برای کار با Moz محلی تنها باید اطلاعات موقعیت مکانی خود را در صفحه اکسل آنها ثبت کنید که به صورت پیش فرض قابل دسترسی است. همچنین می توانید از Brightlocal  برای بررسی دقت و ثبات لیست NAP خود استفاده کنید. از آن حتی می تواند برای ردیابی استناد رقبای خود و ردگیری آنها استفاده کنید.

گام دوم: ایجاد اعتبار برای کسب و کار خود

حتما از قدرت ایجاد پیوند و اهمیت ایجاد اعتبار برای شرکت خود، چه یک کسب و کار کوچک و یا یک خدمات محلی باشد، آگاهی دارید.

برای رسیدن به سئوی محلی بهتر از طریق این گام، به سه چیز نیاز دارید.

  • استناد محلی NAP، مانند شماره تلفنتان

  • نظرات محلی، چه در کیفیت و چه کمیت.

  • ثبت کسب و کار خود در Google My Business

ابتدا بیایید در مورد ایجاد بررسی خوب و نظرات مثبت محلی در مورد کسب و کارتان صحبت کنیم. بررسی خوب می تواند کسب و کار شما را در نتایج جستجو برجسته کند. این امر  CTR شما را افزایش می دهد. در واقع ۹۰٪ از مشتریان اظهار داشته اند که قبل از خرید از یک کسب و کار تحت تاثیر بررسی های خوب از آن قرار گرفته اند.

image22

مشکل این است که مشتریان دوست ندارند شاهد نظرات منفی باشند. ۸۶٪ از مصرف کنندگان در تصمیمات خرید خود تحت تاثیر نظرات منفی بوده اند.

خبر بدتر اینکه google و Yelp فیلترهای امتیازبندی راحتی را فراهم کرده اند که می توانند شما را فهرست کسب و کارها بیرون کنند (در صورت رتبه بندی پایین). این امر بدین معنی است که اگر کاربر استفاده از این فیلتر را در جستجوی خود فعال کند و شما در رتبه پایینی از این نظر قرار داشته باشید، طبیعتا در ابتدای لیست نتایج جستجو قرار نمی گیرید. بدین ترتیب تعدادی از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد.

image40

اما چگونه می توانید برای نظرات مثبتی دریافت کنید؟

ابتدا بهتر است طرز فکر خود را در مورد بررسی سایت تغییر دهید. نظرات دریافتی چیزی یک باره نیستید، بلکه روندی جاری است. برای سئوی محلی بهتر، ابتدا از دابرکتوری هایی شروع کنید که می خواهید بیشترین نظر مثبت را در مورد کسب و کار خود از آنجا بگیرید. به همین دلیل باید قبل از این مرحله در مورد برجسته ترین دایرکتوری های مربوط به کسب و کار خود تحقیق کنید. شرایط و ضوابط آنها را در مورد جذب مشتری برای نظرات مطالعه کنید.

Yelp به شما اجازه نمی دهد که از مشتریان خود برای بررسی ها نظر بخواهید. اما می توانید از مدال Yelp در وب سایت خود استفاده کنید تا مشتریان از حضور شما در آن آگاه شوند و برای نظر دهی به آن مراجعه کنند.

اما از سوی دیگر، گوگل شما را تشویق می کند که مشتریان را به نظردهی و ارائه بازخورد ترغیب کنید:

«از مشتریان خود بخواهید که در گوگل نظر دهند. کافیست به مشتریانتان خود بگویید که نظردهی با گوشی تلفن همراه و دسکتاپ سریع و آسان است. بدین ترتیب از سایت هایی که نظرات کمتری دریافت کرده اند، متمایز می شوید.»

از روش های زیر می توانید نظرات بیشتری جلب کنید و سئوی محلی خود را بهبود ببخشید:

الف) در صفحه about us، می توانید از بازدید کنندگان بخواهید که در وب سایت های بررسی نظر خود را در مورد شما بیان کنند.

در مثال زیر این وب سایت حضور خود را در وب سایت های بررسی Yelp،  TripAdvisor،  Urbanspoon  و OpenTable به مشتریان اعلام کرده است.

image23

یا، در وب سایت خود صفحه ای جداگانه باز کنید که نحوه ارسال بررسی را توضیح می دهد. تصویر زیر نمونه ای از این کار است.

image13

ب) می توانید به بالا و پایین صفحه خود لینک نظردهی اضافه کنید.

ج) می توانید به امضای ایمیل خود یک یا دو لینک اضافه کنید.

د) به مشتریان خود برای ارسال بررسی تخفیف ارائه دهید.

همچنین می توانید از یک سرویس پولی مانند  Get Five Stars برای ارسال خودکار درخواست بازخورد به مشتریان خود استفاده کنید. این سرویس با ۴۵ وب سایت بررسی آنلاین از جمله Google، Facebook،  Yelp،  TripAdvisor و غیره مرتبط است.

image48

یادداشتی کوتاه درباره بررسی و نظرات منفی:

متاسفانه مشتریان ناراضی بیشتر از سایرین ممکن است آنلاین شوند و در مورد شما نظر دهند. با این حال ناراحت نشوید و این نظرات را نادیده نگیرید. می توانید از این سه مرحله استفاده کنید.

الف) موضوع را با یک معذرت خواهی صادقانه شروع کنید و سعی کنید مسئله را حل کنید. نظرات بد به ارتقا کسب و کار شما کمک می کنند. می توانید از آنها برای تبدیل شکست به موفقیت استفاده کنید.

ب) موضوع را به صورت آفلاین حل کنید. Yelp این امکان را فراهم می کند که صاحبان مشاغل برای حل موضوع به مشتری ایمیل بزنند.

ج) در صورت امکان از وب سایت بررسی بخواهید که نظرات منفی توهین آمیز و یا جعلی را حذف کند. اگر امکان انجام این کار نیست، باید به گرفتن ۵ ستاره بیشتر دل ببندید.

اجازه دهید در مورد تنظیمات Google+ Local listing صحبت کنیم.

۷۶ درصد از موسسات کوچک و متوسط ​​در نظر سنجی Inside Local یک ROI خوب یا عالی را گزارش کرده اند. بنابراین باید تمام وقت خود را به Google My business اختصاص دهید.

image26

در مرحله ۱، تاکید کردیم که اطلاعات منحصر به فرد و کاملی را از کسب و کار خود ارائه دهید. همچنین بر ثبات اطلاعات NAP تاکید کردیم.

در اینجا چند توصیه مهم دیگر درباره Google My Business باید ذکر شود.

۱٫ تصاویر با کیفیت بالای بسیاری از کسب و کار خود آپلود کنید. عکس های عمومی و کلیشه ای مشتریان را متقاعد نمی کند، در حالی که عکس های واقعی با کیفیت بالا CTR شما را افزایش می دهد.

۲٫ تا جایی که می توانید در گوگل از دیگران نظر بگیرید زیرا سئوی محلی و رتبه بندی جستجوی شما را ارتقا می دهد.

۳٫ در نهایت اگر متوجه شدید که کسب و کار شما لیست تکراری دارد، با استفاده از  Google’s Map Maker آن را حذف کنید.

گام سوم: تولید محتوای محلی برای به دست آوردن لینک، دنبال کننده در رسانه های اجتماعی و حضور در مطوبوعات

اکثر کسب و کارها فراموش می کنند که حتی سئوی محلی آنها نیز به شدت تحت تاثیر Backlink قرار دارد. مشتریان نیز به دنبال حضور شما در رسانه های اجتماعی هستند.

در واقع، رسانه های اجتماعی می توانند به عنوان جایگزینی برای وب سایت شما به کار روند. در بررسی عوامل رتبه بندی سایت توسط Moz مشخص گردید که سیگنال لینک ۱۸٫۳٪ و سیگنال اجتماعی ۵٫۸٪ از کل را شامل می شود. این کار می تواند دنبال کننده اجتماعی شما و کسب backlink را بیشتر کند.

چگونه می توانید برای سئوی محلی بهتر محتوای محلی مرتبط تولید کنید؟

ذکر نام شهرستان یا محلتان در عنوان محتوا به شما کمک خواهد کرد. اما باید تلاش کنید که به جامعه محلی خود ارزشی بیافزایید. می توانید در مورد رویدادهای پیش رو یا نمایشگاه های حوزه صنعت خود و اخبار و مطالب مربوطه در محتوای خود صحبت کنید. به محتوا صرفا به عنوان کلمات نوشته شده پشت سر هم نگاه نکنید. هر چیزی در اطراف شما که داستانی را روایت می کند محتوای محلی است.

به چهار مثال زیر دقت کنید.

می توانید بخشی را در وب سایت خود به ارسال نظرات از سوی مشتریان اختصاص دهید. برای مثال یک جراح زیبایی، و پلاستیک در وبسایت خود بخشی را برای ارسال ویدئو از سوی کاربران اختصاص داده است. در بخشی دیگر کاربران می توانند سلفی های خود را ارسال کنند. آیا این کار راهی خلاقانه برای کسب اعتبار بیشتر نیست؟

در پی استفاده از این تکنیک این پزشک عنوان می کند که این کار نه تنها تعداد بیماران بالقوه او را افزایش داده است بلکه باعث شده بیماران جدید از او و کارکنانش بخواهند که در وب سایت مورد تحلیل قرار بگیرند. می توانید مانند وب سایت Airbnb یک راهنمای محلی برخی از مکان های محبوب خود ایجاد کنید.

این فرایند بسیار ساده است:

یک عکاس محلی را برای عکس برداری از منطقه اطراف خود استخدام کنید (بیوگرافی وی را در وب سایت خود قرار دهید.)

در مورد مکان خود تمام اطلاعات کلیدی را ارائه کنید. ساعت کار حمل ونقل عمومی، مکان های مهم در اطراف شما، دسترسی از محل شما به مکان های مهم مانند فرودگاه را ذکر کنید.

محبوب ترین و جدیدترین داده های لیست محلی را در صفحه خود ادغام کنید.

همچنین می توانید یک راهنمای مشابه برای محل خود درست کنید. نیازی به بودجه سنگین ندارید. فقط کافی است با یک دوربین با کیفیت عکس های خوبی بگیرید.

همچنبن می توانید محصول / خدمات خود را در محتوای سایت ادغام کنید.

با کمی ایده و خلاقیت می توانید محتوای محلی تولید کنید. اما همان طور که می دانید تولید محتوای محلی تازه آغاز راه است. بدون بازاریابی و توزیع مناسب در دریایی از محتوا غرق خواهید شد. در این جا است که رسانه های اجتماعی به کمک شما می آیند. مطرح ترین برندها علاوه بر وب سایت در رسانه های اجتماعی برتر نیز حضور دارند و روزانه ساعتی را به فعالیت در آن اختصاص می دهند. در واقع رسانه های جمعی نوعی بازاریابی برای آنها محسوب می شود.

در نهایت، باید بعد از تولید محتوا، به روش های سنتی (و دیگر روش های ساخت لینک) رو بیاورید. این کار اقتدار سایت شما را افزایش می دهد.

چگونه صفحه local landing page بهینه ایجاد کنیم؟

ایجاد صفحه local landing برای محصولاتتان به عنوان یک کسب و کار محلی می تواند دشوار باشد. در زیر یک اینفوگرافی از صفحه ای مطلوب را می بینید که برای طی نمودن مسیر به شما کمک می کند.

image16

نتیجه گیری:

اگر صاحب یک کسب و کار محلی هستید، به خصوص اگر کسب و کاری کوچک با منابع مالی محدود داشته باشید، مبارزه برای موقعیت یافتن در موتورهای جستجو دشوار است. بهینه سازی محلی موتور جستجو می تواند به شما در کسب بازدید کننده در موتور جستجو کمک کند. در واقع، کلمات کلیدی جغرافیایی تاثیر بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارند. این کلمات نقش بزرگی در بهبود سئوی محلی سایت شما ایفا می کنند.

باید بدانید که چشم انداز سئوی محلی به سرعت در حال حرکت است. بنابراین باید دائما در بالا باشید، مطالب مرتبط داشته باشید و برای موتورهای جستجو جذاب به نظر برسید. غول موتور جستجو که همان گوگل است به دنبال ارائه اطلاعات محلی و مرتبط به بازدیدکننده است. با گام اول که به روز رسانی NAP بود می توانید سئوی محلی خود را بهبود ببخشید و از آپدیت جدید الگوریتم کبوتر در گوگل به منافع زیادی برسید.

ما مایل هستیم که نظرات شما را در این رابطه بشنویم. چه اقداماتی را برای استفاده از به روزرسانی الگوریتم کبوتر مد نظر قرار داده اید؟ کدام یک از استراتژی های سئوی محلی برای شما سودآور هستند؟ آیا تاثیری در این رابطه در نتایج جستجوی خود دیده اید؟

منبع

neilpatel

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *